باکس 360

Box360

باکس 360

Box360

پاورپوینت جزوه مدیریت مالی Financial management brochure PowerPoint 11

ترجمه مقاله : ارزیابی کاربرد پذیری تکنولوژی های وب معنایی

ترجمه مقاله : ارزیابی کاربرد پذیری تکنولوژی های وب معنایی

ترجمه مقاله انگلیسی: ارزیابی کاربرد پذیری تکنولوژی های وب معنایی عنوان مقاله انگلیسی : Applicability assessment of Semantic Web technologies


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم763 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیکامپیوتر و IT

توضیحات کامل

عنوان مقاله انگلیسی : Applicability assessment of Semantic Web technologies

سال چاپ : 2011

تعداد صفحه : 11 صفحه

عنوان فارسی : ارزیابی کاربردپذیری تکنولوژی های وب معنایی

در صورت هر گونه مشکل در صورت هر گونه مشکل با شماره زیر تماس بگیرید :

09981639982 - خانم مسعودی

چکیده :

The Semantic Web is one of the fastest developing fields within the Information and Communication Technology sector and, as such, under constant examination by scientists and IT professionals. This article aims to provide a better understanding of the applicability of Semantic Web tools and technologies in practice. This aim will be achieved by surveying the recommended and emerging W3C standards, presenting an overview of the state-ofthe- art in the Semantic Web research in the European Union, analysing the W3C collection of Case studies and Use Cases, and discussing the extent of adoption of Semantic Web technologies. The overall technology maturity level assessment has shown that Semantic Web technologies are finding their ways into real-world applications, and that, rather than being merely a fashionable research issue, the Semantic Web, slowly but surely, becomes our reality.

عنوان فارسی : ارزیابی کاربردپذیری تکنولوژی های وب معنایی

چکیده :

وب معنایی یکی از زمینه های به سرعت در حال رشد در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات و مورد بررسی از سوی دانشمندان و شاغلان IT است. این مقاله درک بهتری از کاربردپذیری تکنولوژی ها و ابزار وب معنایی در عمل به دست می دهد. این هدف با بررسی استانداردهای W3C برآمده و توصیه شده، ارائه مروری بر آخرین وضعیت در جستجوی وب معنایی در اتحادیه اروپا، تحلیل مجموعه مطالعات موردی W3C و موارد استفاده و نیز بررسی حد تطبیق فناوری های وب معنایی انجام خواهد شد. ارزیابی کلی سطح رشد فناوری نشان داده است که فناوری های وب معنایی راهشان را به سمت کاربردهای جهان واقعی می یابند و به جای صرفا یک مسئله مدروز بودن، وب معنایی (گرچه به کندی ولی با اطمینان) به تحقق می پیوندد.

تعداد صفحه : 15 صفحه


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود جزوه مدیریت مالی Download the financial management brochure 11


جزوه مدیریت مالی 1

جزوه مدیریت مالی 1

Download the financial management brochure


دانلود جزوه مدیریت مالی 1

جزوه مدیریت مالی 1 
 مدیریت مالی 1  
 مدیریت
 مدیریت مالی
هزینه سرمایه
بودجه بندی سرمایه ای
قیمت اوراق بهادار
ارزش زمانی پول
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 476 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 304

 

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی قابل ویرایش میباشد.
فهرست مطالب فایل دانلودی:
فصل اول: کلیات
فصل دوم: ارزش زمانی پول
فصل سوم: قیمت اوراق بهادار
فصل چهارم: مخاطره و بازده
فصل پنجم: هزینه سرمایه
فصل ششم: بودجه بندی سرمایه ای
قسمتی از متن :
هدف مدیریت مالی:
   هدف اصلی مدیریت مالی، بکارگیری مهارتهائی است که با استفاده از آن مهارتها هدف اصلی بنگاههای اقتصادی، که همانا حداکثر کردن ثروت صاحبان بنگاه است، محقق گردد.
هدف اصلی بنگاههای اقتصادی:
برخی افراد هدف اصلی بنگاههای اقتصادی را حداکثر کردن سود می دانند. اما این دیدگاه به دلایل زیر اشکال دارد:
کلمه سود دارای تعاریف مختلفی است.
سودی که در حسابداری تعریف می شود، ارزش زمانی پول را در نظر نمی گیرد.
کیفیت فعالیت را در نظر نمی گیرد و همچنین سایر اهداف واحدهای تجاری از جمله اهداف اجتماعی را در بر نمی گیرد.
    هدف اصلی یک واحد تجاری را می توان حد اکثر کردن ارزش بنگاه در بلندمدت دانست. این هدف را می توان به شکل حداکثر کردن ثروت بیان نمود. با این دیدگاه، بجای تمرکز مستقیم بر روی سود، ارزش جاری بنگاه مورد تاکید قرار می گیرد. طبیعتا بین ارزش فعلی بنگاه و ارزش آن در بلند مدت ارتباط وجود دارد. اگر پیش بینی شود که ارزش آینده بنگاه بالاست، ارزش جاری آن نیز بالا خواهد بود زیرا در مدیریت مالی ارزش هر دارائی سرمایه ای برابر ارزش فعلی وجوهی است که آن دارائی نصیب صاحبش خواهد کرد.
وظایف مدیر مالی:
مدیران مالی در راستای هدف اصلی مدیریت مالی، آن هدف را به هدفهای آنی تر و سهل الوصول تر ترجمه می کنند. بر این اساس وظایف مدیران مالی از دو دیدگاه قابل بررسی است: 
الف) وظایف مدیر مالی از دیدگاه نقدینگی و سود آوری:
ب) وظایف مدیر مالی از دیدگاه آنچه که باید اداره گردد.
و.............

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی قابل ویرایش میباشد.

فهرست مطالب فایل دانلودی:

فصل اول: کلیات

فصل دوم: ارزش زمانی پول

فصل سوم: قیمت اوراق بهادار

فصل چهارم: مخاطره و بازده

فصل پنجم: هزینه سرمایه

فصل ششم: بودجه بندی سرمایه ای

 

قسمتی از متن :

 

هدف مدیریت مالی:

   هدف اصلی مدیریت مالی، بکارگیری مهارتهائی است که با استفاده از آن مهارتها هدف اصلی بنگاههای اقتصادی، که همانا حداکثر کردن ثروت صاحبان بنگاه است، محقق گردد.

هدف اصلی بنگاههای اقتصادی:

برخی افراد هدف اصلی بنگاههای اقتصادی را حداکثر کردن سود می دانند. اما این دیدگاه به دلایل زیر اشکال دارد:

کلمه سود دارای تعاریف مختلفی است.

سودی که در حسابداری تعریف می شود، ارزش زمانی پول را در نظر نمی گیرد.

کیفیت فعالیت را در نظر نمی گیرد و همچنین سایر اهداف واحدهای تجاری از جمله اهداف اجتماعی را در بر نمی گیرد.

 

    هدف اصلی یک واحد تجاری را می توان حد اکثر کردن ارزش بنگاه در بلندمدت دانست. این هدف را می توان به شکل حداکثر کردن ثروت بیان نمود. با این دیدگاه، بجای تمرکز مستقیم بر روی سود، ارزش جاری بنگاه مورد تاکید قرار می گیرد. طبیعتا بین ارزش فعلی بنگاه و ارزش آن در بلند مدت ارتباط وجود دارد. اگر پیش بینی شود که ارزش آینده بنگاه بالاست، ارزش جاری آن نیز بالا خواهد بود زیرا در مدیریت مالی ارزش هر دارائی سرمایه ای برابر ارزش فعلی وجوهی است که آن دارائی نصیب صاحبش خواهد کرد.

 

وظایف مدیر مالی:

مدیران مالی در راستای هدف اصلی مدیریت مالی، آن هدف را به هدفهای آنی تر و سهل الوصول تر ترجمه می کنند. بر این اساس وظایف مدیران مالی از دو دیدگاه قابل بررسی است: 

الف) وظایف مدیر مالی از دیدگاه نقدینگی و سود آوری:

ب) وظایف مدیر مالی از دیدگاه آنچه که باید اداره گردد.

و.............

 

دانلود جزوه مدیریت مالی 1

دانلود پاورپوینت روش تحقیق پیشرفتهDownload advanced research method PowerPoint


پاورپوینت روش تحقیق پیشرفته
Download advanced research method PowerPoint

روش تحقیق پیشرفته

دانلود پاورپوینت روش تحقیق پیشرفته

روش تحقیق پیشرفته  
تحقیق پیشرفته 
تحقیق چیست
تحقیق چگونه آغاز می شود
خواندن برای تحقیق
نگارش
تحلیل دادهها
جمع آوری داده ها
داده
تحقیق
دسته بندی عمومی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1098 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 285

 

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی قابل ویرایش میباشد.
فهرست مطالب فایل دانلودی:
فصل اول :تحقیق چیست؟
فصل دوم : تحقیق چگونه آغاز می شود؟
فصل سوم : اندیشیدن در بارة روشها
فصل چهارم : خواندن برای تحقیق
فصل ششم : جمع‌آوری داده‌ها
فصل هفتم : تحلیل دادهها
فصل هشتم : نگارش
فصل نهم : خاتمه دادن
قسمتی از متن :
برداشت شما از تحقیق چیست؟
چگونه به تحقیق نگاه میکنید؟
چه تعریفی از تحقیق در نظر دارید؟
این جمله را حد اکثر با بیست کلمه تکمیل کنید.
تحقیق عبارتست از:
تعریف تحقیق
تحقیق فرایندی است برنامه ریزی شده، هوشیارانه، نظام مند (systematic ) و قابل اعتماد برای یافتن حقایق یا فهم عمیق مسایل
ده نکته در مورد تحقیق
تحقیق خیلی وقت گیر است.
تحقیق یک پدیدة ذهنی است
تحقیق خسته کننده و کسالت آور است اما ممکن است جالب و سرگرم کننده هم باشد.
تحقیق ممکن است در طول زندگی محقق تداوم داشته باشد.
فرایند تحقیق ممکن است بسیار جالبتر از نتایج آن باشد.
تحقیق خیلی وقت گیر است.
تحقیق یک پدیدة ذهنی است
تحقیق خسته کننده و کسالت آور است اما ممکن است جالب و سرگرم کننده هم باشد.
تحقیق ممکن است در طول زندگی محقق تداوم داشته باشد.
فرایند تحقیق ممکن است بسیار جالبتر از نتایج آن باشد.
انواع تحقیق(از دیدگاههای مختلف)
تحقیق نظری (pure)، کاربردی(applied ) و راهبردی( strategic).
توصیفی(descriptive)، تبیینی (explanatory) وارزیابی(evaluation).
تحقیق آزاد (market research ) وتحقیق آکادمیک(academic research ).
تحقیق اکتشافی(exploratory ) آزمایشی(experimental or testing out )
حل مشکل(problem solving ).
تحقیق پنهانی یا ناآشکار(covert )، رقابتی(adversarial ) ومبتنی بر همکاری (collaborative ).
تحقیق بنیادی(basic )، کاربردی، ابزاری، مشارکتی و عملیاتی
تقسیم بندی انواع تحقیق
برحسب هدف:
بنیادی که هدف آن آزمون نظریه ها, تبیین روابط و پدیده ها ونظریه پردازی, وبالاخره تولید دانش و بررسی نظریه تحول تاریخ است.
و...........

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی قابل ویرایش میباشد.

فهرست مطالب فایل دانلودی:

فصل اول :تحقیق چیست؟

فصل دوم : تحقیق چگونه آغاز می شود؟

فصل سوم : اندیشیدن در بارة روشها

فصل چهارم : خواندن برای تحقیق

فصل ششم : جمع‌آوری داده‌ها

فصل هفتم : تحلیل دادهها

فصل هشتم : نگارش

فصل نهم : خاتمه دادن

 

 

قسمتی از متن :

برداشت شما از تحقیق چیست؟

چگونه به تحقیق نگاه میکنید؟

چه تعریفی از تحقیق در نظر دارید؟

این جمله را حد اکثر با بیست کلمه تکمیل کنید.

تحقیق عبارتست از:

 

تعریف تحقیق

تحقیق فرایندی است برنامه ریزی شده، هوشیارانه، نظام مند (systematic ) و قابل اعتماد برای یافتن حقایق یا فهم عمیق مسایل

ده نکته در مورد تحقیق

تحقیق خیلی وقت گیر است.

تحقیق یک پدیدة ذهنی است

تحقیق خسته کننده و کسالت آور است اما ممکن است جالب و سرگرم کننده هم باشد.

تحقیق ممکن است در طول زندگی محقق تداوم داشته باشد.

فرایند تحقیق ممکن است بسیار جالبتر از نتایج آن باشد.

تحقیق خیلی وقت گیر است.

تحقیق یک پدیدة ذهنی است

تحقیق خسته کننده و کسالت آور است اما ممکن است جالب و سرگرم کننده هم باشد.

تحقیق ممکن است در طول زندگی محقق تداوم داشته باشد.

فرایند تحقیق ممکن است بسیار جالبتر از نتایج آن باشد.

 

انواع تحقیق(از دیدگاههای مختلف)

تحقیق نظری (pure)، کاربردی(applied ) و راهبردی( strategic).

توصیفی(descriptive)، تبیینی (explanatory) وارزیابی(evaluation).

تحقیق آزاد (market research ) وتحقیق آکادمیک(academic research ).

تحقیق اکتشافی(exploratory ) آزمایشی(experimental or testing out )

حل مشکل(problem solving ).

تحقیق پنهانی یا ناآشکار(covert )، رقابتی(adversarial ) ومبتنی بر همکاری (collaborative ).

تحقیق بنیادی(basic )، کاربردی، ابزاری، مشارکتی و عملیاتی

 

تقسیم بندی انواع تحقیق

برحسب هدف:

بنیادی که هدف آن آزمون نظریه ها, تبیین روابط و پدیده ها ونظریه پردازی, وبالاخره تولید دانش و بررسی نظریه تحول تاریخ است.

و...........

 

دانلود پاورپوینت روش تحقیق پیشرفته

مبانی نظری و پیشینه رابطه ارتباطات سازمانی با رضایت شغلی و تعهد سازمانی

مبانی نظری و پیشینه رابطه ارتباطات سازمانی با رضایت شغلی و تعهد سازمانی

مبانی نظری و پیشینه رابطه ارتباطات سازمانی با رضایت شغلی و تعهد سازمانی

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه ارتباطات سازمانی با رضایت شغلی و تعهد سازمانی

مبانی نظری و پیشینه رابطه ارتباطات سازمانی با رضایت شغلی و تعهد سازمانی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 1682 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 76

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1) مقدمه----------------------------------------------------------- 13

بخش اول ارتباطات سازمانی

2-2) تعاریف ارتباطات سازمانی---------------------------------------------- 16

2-3 )سیر تحول ارتباطات سازمانی---------------------------------------------17

2-4) اهمیت ارتباطات---------------------------------------------------- 20

2-5 )مدل های ارتباطات سازمانی----------------------------------------------24

2-6) راهکارهای بهبود ارتباطات---------------------------------------------- 28

2-7) ماهیت ارتباط ------------------------------------------------------ 29

2-8) تفاوت ارتباط سازمانی با انواع دیگر ارتباطات --------------------------------- 34

2-9) هدف ارتباطات ----------------------------------------------------- 34

2-10) فرایند ارتباطات و اجزای اصلی آن---------------------------------------- 35

2-11) انواع مسیرهای ارتباطی در سازمان ---------------------------------------- 39

بخش دوم تعهد سازمانی

2-12) تعاریف تعهد سازمانی ------------------------------------------------ 41

2-13)فرایند ایجاد تعهد سازمانی---------------------------------------------- 43

2-14) مؤلفه ­های تعهد سازمانی----------------------------------------------- 47

2-15) ابعاد تعهد سازمانی-------------------------------------------------- 49

2-16) اهمیت تعهد سازمانی------------------------------------------------- 52

2-17) متغیرهای مؤثر بر تعهد سازمانی------------------------------------------ 53

2-18) مدل‌های تعهد سازمانی------------------------------------------------ 55

2-18-1) دیدگاه « ریچرز »------------------------------------------------- 55

2-18-2) مدل «آنجل» و «پری»----------------------------------------------- 55

2-18-3) مدل «هرسی» و «بلانچارد»------------------------------------------- 56

2-18-4) مدل «مایر» و «شورمن»--------------------------------------------- 56

2-18-5) مدل «پنلی» و «گولد»----------------------------------------------- 57

2-18-6) «بکر» و «بیلینگس»------------------------------------------------ 57

2-18-7) «پورتر» ------------------------------------------------------- 58

2-19) راهکارهای افزایش تعهد سازمانی----------------------------------------- 59

بخش سوم رضایت شغلی

2-20) تعاریف و مفاهیم رضایت شغلی------------------------------------------ 61

2-21) اهمیت و ضرورت رضایت شغلی----------------------------------------- 64

2-22) اثرات رضایت شغلی------------------------------------------------- 66

2-23) فواید بررسی رضایت شغلی-------------------------------------------- 67

2-24 )نظریه های رضایت شغلی----------------------------------------------69

2-24-1) نظریه امید و انتظار------------------------------------------------ 69

2-24-2) نظریه ارضاء نیاز-------------------------------------------------- 70

2-24-3) نظریه ارزش---------------------------------------------------- 71

2-24-4) نظریه «بریل»---------------------------------------------------- 71

2-24-5) نظریه نقش----------------------------------------------------- 72

2-24-6) نظریه «هرزبرگ»------------------------------------------------- 72

2-24-7)نظریه «هالند»---------------------------------------------------- 73

2-24-8) نظریه الگوی کاهشی و ضربی وروم------------------------------------- 74

2-24-9) نظریه «مک کلند»------------------------------------------------- 74

2-24-10) نظریه سلسله مراتب نیازهای مزلو-------------------------------------- 75

بخش چهارم پیشینه مطالعات انجام شده

2-25) پیشینه مطالعات داخل کشور-------------------------------------------- 78

2-26) پیشینه مطالعات خارج از کشور------------------------------------- 81

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه ارتباطات سازمانی با رضایت شغلی و تعهد سازمانی